Gemeente Uden -140413 [email protected]
In Uden leven mensen met een groot hart. Met plezier, respect en aandacht zorgen ze voor elkaar en voor hun gasten. Dat zie je overal terug. In het gezellige centrum, in de mensen op straat en in hoe je als gast wordt ontvangen. Uden, een stad om van te houden.
Bij de gemeente Uden staat al een aantal jaren het klantgericht werken centraal. Klantgericht werken betekent dat de vragen, problemen en wensen van burgers en bedrijven de spil vormen voor onze manier van werken.
Onze organisatiestructuur is er op gericht om slagvaardig te kunnen werken en de onderlinge afstemming tussen verschillende afdelingen te optimaliseren. Hierbij streven we naar één aanspreekpunt voor de burger.
Alle publieksgerichte uitvoerende taken op het gebied van sociale zekerheid, bouw- en woningtoezicht, milieuzaken, maar ook publiekszaken (waaronder reispapieren en vergunningverlening evenementen) zijn daarom binnen de dienst Publiekszaken ondergebracht.
De publiekshal in het gemeentehuis biedt alle ruimte om aan het concept centrale balie invulling te geven. Daarnaast zijn alle op de Udense samenleving gerichte (beleids)ontwikkelingstaken binnen één dienst samengebracht, de dienst Stedelijke en maatschappelijke ontwikkeling. Tenslotte zijn alle ondersteunende- en adviesfuncties, binnen de dienst Beheer en ondersteuning ondergebracht. Met deze manier van werken hopen we onze ambitie om een vraaggerichte, dienstverlenende organisatie te zijn, waar te maken.
Langskomen aan de balie? Dat kan. Maar maak wel eerst een afspraak.
Veel gemeentelijke producten kunt u digitaal aanvragen. Soms moet u er nog voor naar de gemeente bijvoorbeeld voor een geboorteaangifte, rijbewijs of paspoort. Dit kan alleen als u vooraf een afspraak maakt.
De voordelen? U hoeft niet lang te wachten, u kunt uw afspraak 24/7 inplannen en wij helpen u direct en efficiënt.